pååååsk

2011-04-26 - 20:26:49

hejluuu ..

haft en kanon bra påsk i jorm med älskling och hans familj med respektive :) har åkt skoter och sutte å myst och solat, för det har ju inte varit dåligt väder, solen har stekt på som bara den. ibland ha man det för bra :)

och ett påskägg ha jag fått också, ett STORT ! den innehöll godis, massa godis .. och en lapp ! på lappenstog det :

"till min älskling, bara för att du är bäst. Gott nytt påsk, jag älskardig. du få en tatuering oxå. puss! din glenn"

vilken go en karl jag ha :) inte för att jag trodde att man skulle få presenter på påsk, men glenn kan han ;) 
även på min födelsedag överraska han mig på morgonen innan han for å jobba , å sa att vi skulle åka till sundsvall på en myshelg och bo på hotel och kika på ikea å så :)  jag tycker om att åka iväg med glenn och bara rå om varann, det finns inge bättre :)
och det behövs nog ibland också, skulle jag tro.

jag är inte så bra själv på överrsakningar å så, men tycker om att göra det. ibland så kommer man på nåt :)

sitter och funderar på om jag ska ta å gör nåt, men känns inte orka :p har allafall rensat lite ogräs ute och tryckt ner några frön i jorden .. men jag har egentligen ingen aning om hur man gör, men jag pröva mig fram så märks det om det ploppa upp nån blomma ;) å så har jag planterat om några blommor inomhus.
känns skönt att börja vårstäda ute också , det bli så fint till sommaren.
å snart när vi ska börja måla om huset så kommer det nog bli superbra :)


å glenn är i malå å jobba .. känns tråkigt att vara utan han här hemma :( tycker inte alls om när hanska börja åka iväg på veckorna. men som tur är så kommer han faktiskt hem igen ;)
när jag kom hem så låg det ett "kärleksbrev" på bordet ;) han är bra nå mysi glenn :)

nä nu ska jag nog ta å kankse avsluta den dära postkursen .. om jag nu kommer se texten , för jag har för litenskärm på datorn :p

hejdåååå












här höll dom på att rulla ner en stooor snöboll ner från berge :p men den gickav i två delar så gick inte så bra. men lite roligt var det att det bara var jimmy där från början .. sen kom massa norskar å skulle hjälpa till också :p





emil & pontus, va roligt att dom var med en sbäng också :) inte så ofta man få umgås med sina bröder :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0