lalalaaaala

2011-03-31 - 00:13:15
hej ,
har johanna på besök, hon följde med mig hem igår när jag och pontus hade varit hos mamma och jonas å kollat på bebis :)
så nu sitter vi här i soffan och kollar på scrubs :) men jag har jobbat hela dagen så har inte umgåtts så mycke med henne ändå :p men trevligt att få umgås med den tösen ibland .. prata om gamla minnen och så :)

imorgon kommer älskling hem, åh vad jag längtar :D det känns som nånting fattas när han är borta, å jag gillar inte den känslan ... jag är så fasst i han så det blir jobbigt när vi är ifrån varandra :p

undra vad man ska hitta på i helgen då ? jag är ledig :D hm,m .. men det blir lugnt allafall, jag tänker då inte gå ut på nån dansgala allafall .. känns som man kan göra nåt roligare än att gå ut :) kanske blir att göra nåt här hemma .. som jag sa så har det inte blivit mycket gjort här i veckan...har ju jobbat å känns som jag inte haft tid att göra nåt .. lite städat har jag ju allafall , så lite duktig kan jag känna mig ;) men roligare att hålla på när glenn är hemma ändå:)

funderara på om man ska göra sig iordning för att sova.. är lite småtrött:)

Godnatt!








Postat av: Anonym

normal kille.. kom igen malin. du kan få bätre kille än den där killen som ljuger varje ord.

2011-05-06 - 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0