världens bästa

2011-06-12 - 22:15:09
jag måste bara säga att jag har världens bästa kille. det finns ingen som kan få mig att må bättre än glenn. han är så mysig, underbar, snäll, omtänksam ,å snygg är han ju också ;)
även fast jag har mina stunder då jag kan vara riktigt elak så älskar jag han ändå så otroligt mycket.
det pirrar fortfarande lika mysigt i magen som första gången han höll om mig eller bara kolla mig i ögonen :)
det känns som vi varit med varandra i fleraflera år, men det är bara ett och etthalv år ungefär.
å köpt hus har vi gjort tillsammans också, men jag tycker att huvudsaken allt känns bra så spela det ingen roll hur kort tid vi varit tillsammans :) för jag älskar min glenn över allt annat, å kär är jag till tusen, stjärnstopp tillochmed!
och inte nog med det så har han en helt underbar familj också , det är ju ett pluss i kanten :D

glenn eriksson - du är mitt allt, mitt hjärta .. föralltid!

jag må vara världens lyckligaste!
Postat av: Anonym

ett å etthalvt år va väl å ta i?

snart 1år kanske!

2011-07-29 - 20:21:28
Postat av: Anonym

Över ett år är det.. Närmre ett å ett halvt än ett faktiskt

2011-08-30 - 23:25:40
Postat av: Anonym

Tur att det finns nån som försöker hålla reda på saker ;-)

2011-08-30 - 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0