28+2

2012-07-19 - 21:46:19
jag har inte haft tid att skriva.. men har ändå inte haftså mycket att skriva om.

är allafall i tredje trimestern nu , och det börjar kännas.. trött jämt och ständigt, och så börjar det kännas trångt i magen, å det är 11 veckor kvar, det är nu den växer som mest. eller ja, det är väl mest vikten nu som ska öka.. för den är ju ungefär 40 cm lång :) så ännu trångare blir det ;)

längtar tills jag får bli ledig.. det börjar bli väldigt jobbigt att jobba.. men inte länge kvar nu, den 9 augusti, så jag räknar dagarna nu :) men lär nog bli ganska less att gå hemma och vänta också, men då kan jag ju sova när jag känner för det :p

jag är så nyfiken på vad det kan vara för nå kön.. dom flesta tror att det är en tjej. först så trodde dom en kille, men dom flesta har ändrat sig nu ;) jag vågar inte gissa, inte än allafall. glenn tror en tjej, så vi får se då. spelar ingen roll vad det blir för nåt, huvudsaken det blir ett friskt barn :)

vifor till ikea och inhandlade dom sista saken för spjälsängen å så.. känns skönt att ha det klart. vi skulle göra det i augusti egentligen, men det hade nog varit jobbigt att traska runt där då, glad att vi redan gjort det :)
så nu är det väl inte så mycket mer vi behöver förbereda med .. lite småsaker bara :) å vänta på lillbebis :)


såhär ser bebismage ut nu :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0