wööörk

2011-04-13 - 14:57:23
sitter på jobbet och har lunch ... just nu känns det som jag bara vill sluta och åka hem .
dom flesta dagar bruka jag vara på bra humör och tycker om att jobba, men den här dagen var ingen sån dag,
känns som jag är på dåligt humör ...

allafall .. imorsen .. eller förut idag kanskse man ska säga.. beställde jag en stoooor smörgårdstårta från simonssons tills på lördag, då vi ska fira min födelsedag :) tänkte först göra en själv med hjälp av sofi men sen så kändes det så drygt också när den var så pass billig på ica :) med tanke på hur stor den ska vara .. vet inte riktigt vilka som kommer men man måste väl räkna på dom man tror allafall :p


tiden går så fort ... tyckte det inte var längesen jag var 16 .. och nu fyller jag 20 . konstigt.

igår tog jag å glenn å leta nå påskris , hittade inte så fina men det blev ju några allafall :) och så hedde vi på nå påskfjädrar på de ;p och så bakade vi bullar också :) vanilj och kanel .. men dom råka bli lite stora så då vartdom ju degiga också och för mycket smör hade vi i fyllningen så lite sliskiga vart dom :p men dom gå nog äta ändå ;)

äh, nu ska jag nog gå å jobba igen,

herååå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0