vecka 38

2012-09-17 - 22:45:55

hejsan,
den här veckan går jag in i vecka 38... det är sjukt vad tiden har gått fort!!!
var ett tag sen jag skrev, för jag har totalt glömt bort det. jag är ledig varje dag, men dagarna gåändå sååå fort, ändå så gör jag inte så speciellt mycket.. försöker få en del saker gjort, men det går segt för det mesta :p
vi bara längtar och längtar tills lillevän ska komma till oss :)
 
idag var jag och anjelika och hälsa på hennes syster magdis, jocke, petter å deras lilla nykomling som var endast sex dagar gammal, men åh så underbart söt man får vara :) en liten pojke fick dom denna gång också!
 
det har faktiskt inte hänt något speciellt som jag kan skriva om ... hm.
 
igår skulle jag och glenn testa he in bilbarnstolen i bilen, för vi hade bara testat en gång innan, vi vill ju bli haj på det dära nu ;) men allafall så gick det inge bra alls ..för det första så sitter den inge bra i baksätet, den är alldeles för framlutat.. och för det andra så ser vi att den är tillverkad år 2010!!!! vi har ju beställt den i år .. å då ska den ju vara tillverkad i år också.. .så emma var här idag och hjälpte mig med några samtal å så.. så nu måste vi skicka tillbaka den och fara in till stan på fredag å köpa en ny. så jag hoppas för guds skull att barnens hus har hemma så det inte är beställningsvara. man känner sig lite lurad när det blir sådär .. synd att vi märkte det nu, 3 veckor innan bebis ska komma :p har allafall lärt mig att man inte ska beställa sånt där på internet, för man må nog testa dom innan man köper så den sitter bra i bilen!! :)
 
nu tänkte jag försöka sova, ska vara barnvakt å söta lilla loke en sväng imorgonbitti :)
 
Godnattens !!!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0