bra helg, bra dag

2011-06-28 - 00:01:52
todeloo ..

i helgen har det varit midsommar å såna dära dagar, och vi har haft det trevligt :)
inte för att vi gjort något speciellt, men trevligt ;)
på midsommarafton var vi till havsnäs på sågbacken där och tittade å kikade lite ..
sen fika vi gofika hos farmodern. sen så har vi även lagt lite energi på huset å skrapat å måla lite :) det gå sakta men framåt, varför måste allt gå så fort för dåå ??

jag och glenn hos farmor :)



jodå, bra nå söt är vi



farmor, men hon vart lite snee..



jordgöbban ..




farmodern och farsystern ..


fadern..






min min å min


:p


den fick jag av mitt älskade hjärta när jag kom hem en från jobbet :) <3




allafall så är jag superglad att glenn inte ska behöva vara borta från mig nå längre .. allafall inte denna veckan , bara inatt vad jag vet :) sen så kan han vara hemma med mig å mysas å gosas å pussas å kramas å kelas å sånt bra !!

idag har jag varit med irja och hennes underbara fina dotter alice :) en bäbis!!! på tal om bäbisar så har hannah ploppat ut en söt litten bäbis , så grattis till jimmy å hannah :D

men allafall så har dom varit här, vi hade massa att prata om kändes det som, eller så var det bara min käft som glappa lite extra mycket ;) men trevligt var det allafall!! så åt vi middag å sånt mysigt. å så hitta jag nå fjask när vi va ut på byn å ..

å sen så tog jag å måla den värsta (!!!!!!!!;) väggen på hele huse, men som sagt .. inte hela .. för det klarade inte min kropp av , liten å klen ja.

å nu så tänkte jag faktiskt gå å lägga mig för imorgon ska jag upp med tuppen å fara iväg å jobba .. snart ha jag å älskling semester ..v27, bara en vecka men skönt det allafall :) vi hinn nog mysa tillräckligt! ;)

godnatt!!!!

fina vän irja :)


fina alice :)





köpte nå ..


fler skor till min samling ;) hoppas dom här kommer bli använd bara ;)


å dom gilla ja :) men vettetusan vart dom ska stå .. :p






mysa, vi bra på !!!


gjorde egen pannacotta, jo visst vart den goo ..



jaa, har man tråkigt så har man ;)
Postat av: Anonym

Tänk om du kunde sluta vara så blind å inse hur glenn är å vad han gör mot dig!

2011-09-13 - 23:26:43
Postat av: Anonym

Skriv vem du är, för det är inget man tror på när nån skriver så utan nåt namn. Antagligen nån som vill förstöra.. Nån som är avundsjuk på att vi har det så bra.

2011-09-14 - 16:04:10
Postat av: Anonym

okej, tro vad du vill, han har skrivit till bland annat mig, å jag vet om 2till!

men de är kanske okej i erat förhållande att man gör så! tycker iallafall att du kan öppna upp ögonen lite mer!

Å tycker inte ni verkar ha det så bra!

2011-09-17 - 15:34:25
Postat av: Anonym

Ja men våga du inte skriva vem du är eller? Tycker vi har det jävligt bra faktiskt.

2011-09-18 - 23:03:04
Postat av: Anonym

Men våga du inte skriva vem du är eller? Tycker vi har det jävligt bra ja.

2011-09-18 - 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0