arg fåpååpågeeeel

2011-08-31 - 00:01:03
försöker bli lite trött, men lyckas inge bra, spela angry birds så jag håller på att bli tokigt ;p det är verkligen ett spel som är beroendeframkallnde.. man slutar inte att spela även fast manblir tokig för man inte klarar banorna, fast jag sluta spela nu för jag lykades inte få till tre stjärnor ;)  gå inte heller så braatt skriva blogg med den här surfplattan :p
jag å glenn tog å köpte oss en varsin surfplatta, eller han köpte en först, då vart jag lite avundsjuk, för jag antog att jag aldrig nästan kmmer få chansen till att använda den så jag tog å bestäklde en egen ;)
roliga leksaker :P fåse hur länge dom håller bara.
allafall idag ha jag försökt måla lite mer, det börja närma sig nu, kan ju inte heller hålla på att måla så länge till .. men vad mycke det finns att göra när man har hus har jag märkt, man behöver ju inte vara göralöus ;) men det är roligt, speciellt när man ser resultat :) vi har ju bytt färg på huset, från gult och brunt till ljusgrått och rött, å lite snickarglädje runt fönste å dörrar, det gjorde ju susen de.
imorgon äre jobb å inventering, jag tycker det är lite småkul faktiskt ;) allafall från början,vad jag minns från förra året vi gjorde det. å på torsdag eller frdag kommer glen hem , å heeela helgen är vi lediga tillsammans, sen så hoppas jag hanfår vara hemma nån vecka :)  lite småtråkigt att han inte är hemma å jobba, men tur han ha jobb allafall.
på lördag bli det nog att åka till stanå köpa utebelysning å sånt :p
nu skajag försöka sova .. godnatt
så ser det ut nu allafall :)
Postat av: Anonym

Oj. Är det inte litet likt dina svärföräldrar ?

2011-09-01 - 11:42:25
Postat av: Anonym

Jo visst äre det, alf som gjort dom så, men det spela ingen roll tycker jag.

2011-09-01 - 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0