skrapamålamålaskrapa

2011-05-23 - 22:57:43
i brist på annat så tänker jag skriva lite här ..
kan ju börja med att jag saknar glenn lite för mycket .. som alla andra dagar när han är borta & jobbar. lite tråkigt att inte ha han hemma, & speciellt nu när vi håller på att måla om huset. men som tur är så kommer han hem på torsdag igen :)

idag har jag jobbat sen for jag hem och grundade klart en vägg .. det är roligt att måla :) men mindre roligt att skrapa dessa väggar, det är såååå segt. men kommer bli könt när vi fått bort den här fula guloranga färgen, å så kommer det bli en ljusare gråfärg med röda knutar :)

sen när jag var färdig försökte jag stå på min crosstrainer en stund .. men det är jobbigt, fast gå mycke bätttre nu än första gången, då flåsa jag nästan ihjäl mig efter 2 minuter :p jag hoppas jag inte kommer ge upp allt för lätt. glenn trodde det när jag sa att jag skulle köpa en, men jag ska då allt bevisa han ;) hoppas jag .. jag träna hellre på en sån här hemma än att springa ute . promenera gå ju bra, men inte springa.

nu ska jag nog ta å försöka sova, upp och jobba imorgon kl 9 :)

godnatt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0