ingen bebis än...

2012-10-10 - 11:40:51
hej å hå,
igår gick tiden ut för bebis..jag hoppas jag slipper gå över allt för mycket.
för vi håller på att längta ihjäl oss!
jag trodde det skulle sätta igång i förrgår på kvällen när vi la oss.. det började göra ont å så, det slutade å kom tillbaka.. men inget mer hände, typiskt!
men som sagt, det känns skönt att veta att det inte är så länge kvar nu, den kan komma när som helst :)
å sen tror jag inget funkar för att sätta igång det heller, jag har testa mycke.. ute å gått, sprungit, kört på min crosstrainer.. tillockmed gjort en mirakeldryck ;) haha. det enda som händer är att jag fått sammandragningar..
 
så nu ska jag bara ta det lugnt å vila, så jag orka trycka ut den ;) fast jag är dålig på att sitta still, vill ha något att göra hela tiden!
 
jag återkommer när den kommit fram :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0