som det kan va

2011-04-03 - 20:42:45
och så var det åter igen en sån där dag när glenn far iväg .. jag hatar såna dagar !!! den här gången fick han veta det typ en halvtimme innan .. så det var ju inte ens meningen att han skulle åka iväg . också dom här dagarna kommer kännas som en evighet , men när jag är med han så går dagarna undan. varför är det så för ?
men som tur är så kommer han ju alltid tillbaka ;)

får väl kolla på filmen vi hyrde själv då ;p eller tror nicklas och sofi skulle komma hit å hålla mig sällskap :)
vi har allafall grillat idag också , det var mysigt, har ju varit så fint väder, å varmt !! :)

hoppas det blir så fint väder på påsk också, för då är jag ledig och ska troligtvis till jorm :) fast jaghar inte bestämt mig riktigt än, men jag vill ju vara med glenn så det kommer bliså att jag följer med han, det vet jag ju :) jag älskar påsken och vill vara ute så mycke som möjligt då, så då passa det ju bra att åka till jorm :)

i fredags var vi i hammerdal och hämta en vepanna som vi ska byta till , den vi har är så liten och ryms bara kort ved i .. jag hoppas att vi slipper elda lika mycke nu :p det skulle ju vara skönt :) så i veckan kommer det troligtvis en som ska koppla in den åt oss ..
men det var nästan ett helvete och få ut den där skiten .. speciellt när vi skulle försöka vinscha upp den på trailern, då fick ju jag vinscha och dom andra putta, det kändes inte bra, så jag sa det att tänk om vajern gå av.. så sluta jag dra .. och testade ett halvt varv till .. å tro på fan så small den av, å piska mig rätt i ansiktet .. det var ingen skön känsla, vågade inte ta bort händerna från anisktet när glenn skulle kolla, men som tur var så träffa den inte i ögat och det vart inte så farligt .. hade ju kunnat drage ur öga eller vad som hellst ;)

jag har haft sån där otur nu på sista tiden .. men ändå tur i oturen ;p

äh .. nu ska jag sluta skriva om massa tråkigt , har bara inge för mig så bara skriver å skriver om allt å inget.

hejdåå



piskad.



den mest finaste å underbaraste killen som finns på denna jord.
å jag älskar han TUSEN !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0