todeloo

2011-06-16 - 10:29:05

idag är det torsdag, vilket innebär att glenn kommer hem :)

då kan vi fortsätta med husets utsida, jag har väl kunnat gjort det själv också .. men det är roligare när vi är två, å sen så ha jag inte haft nå tillfälle till att göra det, för på fredagar är jag ledig å glenn meed så då kan vi göra det tillsammans :)
det börjar allafall gå framåt nu, har en "stor" sida kvar att skrapa å sen två småsidor sen är det bara att olja, grunda å måla några gånger .. fast det är ju snickarglädjen å nå dörrbyten kvar å , men det får ta sin tid ;)
bli nog bra när det är klart!

jag tror nog att det blir en städardag idag .. känns som att det behövs, har inte gjort det på et tag.
å sen kanske fixa lite i gästrummet .. det är ganska lättsamt att hålla på där, inget rum som måste bli klart på studsen, så man kan hålla på där när man känner för det :p

kanske ska börja med att kliva upp då .. :p


hejdåååå




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0