Brum Brum

2010-10-30 - 21:47:49
Åker lastbil med älskling , ute å sandar, plogar .. Ja allt sånt bara för att det ska vara så jävla halt :p fast jag tyck de e roligt att åka lastbil! Men tyck då lite synd om glenn som fått hållt på sen klockan fyra imorse. Men iallafall, idag har mamma och pontus varit hos mig, å det tyck jag ha varit mysigt. Träffa dom inte så ofta så det var ju på tiden. Vi har lagat middag och myst massa. Snart är det Halloween , å det betyder att vi ska ha inflyttningsfest, det kommer bli kul :) var ett tag sen jag å glenn var ut nånting, haft så fullt upp med huset, men det börja lugna ner sig lite nu :p vi har iallafall fått vara dräkter som vi ska ha på oss på Halloween, sen får man ju se när man vakna morgonen efter om man är tiotusen kronor rikare eller ej ;) inte för att jag tror det :p Ne nu ska jag hålla koll så vi inte ligg nere i diket snart ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0