god natt

2010-10-04 - 21:15:12
Inatt ska jag sova helt ensam för första gången i huset, utan glenn! Hur ska detta gå :p nemen det gå ganska bra hitills, har redan gått å lagt mig, det är lite läskigt att gå runt i huset med massa fönster för jag får för mig att det kanske är någon som kollar in :-o men jag har dragit ner de flesta persienner som gå att dra ner ;) jag hade tänkt att sova borta den här veckan också, men tänkte efter lite, jag måste någon gång sova här själv :) Jag längtar supermycke tills köket kommer :D har beställt ett vitt allmoge kök , superfint kommer det bli. Det är skööönt att bo i hus. Speciellt när man får göra det med världens bästa å underbaraste, glenn. Han gör mig till världens lyckligaste människa i hela världen :) Nu ska jag nog he igång teven .. eller en film får det bli, för vi har inga kanaler än :p godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0