fiiiinväääree

2011-02-08 - 14:52:06
ja självklart ska det vara fint väder när jag jobbar .. å när jag inte jobba så äre bäre skiiitväder !!!! :p
hoppas det är fint väder dom här två dagarna då jag är ledig :)
bli kanske att åka in till stan med älskling nån av dagarna å lämna in teven å dvden .. bli kanske en ny teve?? å få byta dvd ?? krångla ju bara .. jävla skitgrejer :p

jamenjust .. allafall i helgen ska jag ta skoterkörkortet .. synd var ju att jag egentligen jobba då .. men sist jag skulle ta det jobba jag också, men då jobbade jag hellre .. å nu äre sista chansen att ta det , så måste göra det .. maaan på helgan man tjäna stoooorkoosan , haha . lika bra att få det gjort så man få ut å kör nån skoter lagligt .. så jävla löjligt tycker jag .. att man måste ett körkort för att få köra skoter , räcker väl med att ta vanliga körkortet eller nåt , dom vill bara lura en på pengar, just de va dom vill de ;)

nu ha ja då äte klart matdosan min  som lillnenn lagat :) fläskfilé å klyftpäran ;)
å nu ska jag alldeles strax gå å fortsätta jobba, :)

herååå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0