morådotterdag

2011-02-25 - 21:48:05
imorse for jag till stan till mamma :) var längesen jag umgick med henne .. hon hade bokat tid på skönhetcentret , så vi gjorde ansiktsbehandling .. det var skööönt :) fast inte när hon skulle tömma mina porer, satan vad ont det gjorde :p men det känns att man blev renare i ansiktet :p

sen så gick vi en stund på stan å sen åt vi på eastan palace :) jag har väldigt svårt att förstå vad dom säger ???  fattar knappt ett ord :p men dom kanske inte förstår så mycke av vad visäger heller ??

åkte hem vid sjutiden, vänta på ica i hammerdal på att elin skulle sluta, så for vi hem hit .. å så kom amanda, så nu sitt vi å kolla på tv :)

men sakna glenn nå fruktansvärt mycke .. förstår inte hur man kan sakna någon så mycke ??
har bara varit ifrån han några timmar , å han ska vara borta hela helgen :p vi är ju som uppi varann hela tiden å sover med varann, så det bli som lite jobbigt när han far bort :p  töntjaaag, men så äre :p

nu bli det snart sova för upp å jobba imårabitti :)

herååå


en gammal bild på mig å elin .. men je lägg up ändå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0