åka bort

2011-03-23 - 15:43:21
jag skulle vilja åka bort någonstans .. där det finns lite värme å så, å få se något annat :) men jag vejt ju inte riktigt hur det ska gå till .. jag vill bara ta med mej älskling å fara !!! det hade varit skönt.

å jävligt väder är det å ... men det är ju tur de för jag jobba ja ;)
sitt å vänta å på att mamma ska kläcka ut sig den dära saken i magen å , men det verka som den ska bodär inne , för nu har hon gått fyra dagar över tiden . alla andra få ju bebis men inte hon då;)  irja hade däremot fått en supersöt liten tös, Alice :) man bli jusomlite avundsjuk ibland ,bara för att dom är så söööta ;) men dom varar ju inte så hela livet :p

nuska jagnog gå å jobba lite igen , slutar klockan åtta så det är ju inte så längekvar då ..
det känns bara lite jobbig när man har ont i nacken hela jävla tiden , så jävla less så jagvet inte vadjagska ta mej till :/ ska anställa en massör so mkan massera mig hela tiden när jasg sitter i kassa, hade inte varit dumt de ;)

jaja .. hejdååå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0