lillasyster :)

2011-03-27 - 19:46:22
imorse 05.49 ringde min mor och berättade att jag fått en lillasyster :) å jag som var helt säker på att det skulle bli en kille :p men en lillasyster är ju mysigt de å .. för jag har ju bara bröder ja :p

allafall så for nyss glenn ifrån mig :( han ska vara borta ändå tills på torsdag, det är lång tid tycker jag ;) men bra att sakna varann någon gång okcå ju :) bli ju extra mysigt då när han kommer hem igen!

funderar på att göra ett ryck här hemma, städa lite, börja fixa så det blir någon ordning i de andra rummen, så det känns som man har lite mer utrymme här :) sen så vet jag inte om detta blir av, men jag ska försöka ;)
jobbar ända tills på torsdag, vilket känns ganska skönt , å helgen är jag ledig :)
och på tisdag eftermiddag far jag och pontus nog in till stan och kollar på bebisen .

imorn ska jag till sjukgymnasten, redan klockansju :o tidigt, men kommer kännas skönt efter jag varit dit, hoppas hon kan hjälpa mig lite allafall :)

nä,nu ska jagta och göra upp en eld å kanske städa lite ;)
'
hejdåå







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0